Magyarországot választotta európai terjeszkedésének központjául az S2G - VIDEÓRIPORT
2020. 04. 23.
Budapesten hozta létre első európai egységét a Support Services Group (S2G). Az üzleti szolgáltatásokat kínáló amerikai vállalat öt nyelven nyújt ügyfélszolgálati támogatást hazánkból egy, a közelmúltban Európába is belépő, vezető amerikai streaming szolgáltató vállalat számára, nyolc országot lefedve.
A Texas állambeli Wako-i központú Support Services Group (S2G) széleskörű üzleti szolgáltatásokat kínál több mint 60 partnerének, a klasszikus szolgáltató központi funkcióktól kezdve a professzionális B2B üzleti szolgáltatásokon át egészen saját CRM-rendszeréig. A cégcsoport jelenleg csaknem 4000 alkalmazottat foglalkoztat 11 ügyfélszolgálati központban az Egyesült Államokban, Mexikóban, a Dominikai Köztársaságban, Kanadában és most már Magyarországon is.
Az S2G vezetése európai központjának helyszínéül a jó gazdasági és infrastrukturális adottságok valamint magasan képzett munkaerő miatt Magyarországot választotta. A 2020 márciusában megnyitott új szolgáltatóközpontban már 250 főt foglalkoztatnak, de a létszám a tervek szerint még az idei évben eléri a 300-at, támogatva a vezető streaming szolgáltató európai működését. A magyarországi beruházás összhangban áll az S2G globális növekedési stratégiájával, hiszen a vállalat a következő években tovább erősítené európai jelenlétét.
Az üzleti szolgáltató központok (BSC) ágazata az egyik legdinamikusabban növekvő szektor ma Magyarországon, egyben a hazai szektor az egyik legérettebb a régiós országokat tekintve. Jelenleg mintegy 120 üzleti szolgáltató központ működik hazánkban, amelyek több mint 55 ezer főnek adnak munkát, jellemzően az Y generációhoz tartozó (1980 és 1999 között született), nyelveket beszélő, diplomás fiataloknak, ezáltal nagymértékben hozzájárulva ahhoz, hogy minél több tehetséges, jól képzett fiatal maradjon Magyarországon. A magas fizetés, a gyors előmeneteli lehetőségek és az idegen nyelvek használata miatt nagyon sok diplomás fiatal számára vonzó ez az iparág: a munkavállalói kör 78%-a felsőfokú végzettséggel rendelkezik, az átlagos életkor pedig 32 év.
A központok elsősorban pénzügyi, IT, HR és ügyféltámogatási szolgáltatásokat nyújtanak regionális, illetve globális viszonylatban. A magasabb hozzáadott értékű tevékenységek felé tolódással egyidejűleg a hagyományos modellek mellett egyre gyakoribbak az úgynevezett hibrid, illetve kiválósági központok. A működési átalakuláson túlmenően földrajzilag is tapasztalható egyfajta elmozdulás, hiszen egyre hangsúlyosabban jelennek meg a BSC szektor térképén a TIER-2-ként hivatkozott vidéki nagyvárosok, ahol főként az egyetemi bázisra alapozva nyílnak újabb és újabb irodák.
Iparági cikkek
Újabb rekordévet zár és térségi szinten is kiemelkedő eredményeket ért el az üzleti szolgáltató központok (BSC-k) magyarországi szektora a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség közreműködésével végzett felméréssorozat új adatai szerint, amelyeket a szakma egyik leg...
2024. 11. 14.
BSC #BSCÁtadták a CallComm Zrt. új irodáját Nyíregyházán, amelyet a vállalat a Nyíregyházi Egyetem épületében alakított ki. A 2,7 millió euró összértékű beruházás keretében az operáció 100 új munkahelyet teremtett, valamint 150 munkavállaló részére indította el szakmai ...
2024. 05. 24.
BSC #BSCAz üzleti szolgáltató központ (BSC) szektor magas rangú vezetői tizenegyedik alkalommal találkoztak a lengyelországi Varsóban, ahol az ágazat régiós seregszemléjén, a CEE Business Services Summit & Awards-on megválasztották az év legjobbjait. Az eseményen a magy...
2023. 03. 14.
BSC #BSC