Budapesten nyitotta meg új régiós központját az iiPay
2020. 02. 04.
A felhőalapú globális bérszámfejtési és technológiai szolgáltatások piacvezetője, az Integrated International Payroll (iiPay) Budapestet választotta új, EMEA régiót kiszolgáló központjának helyszínéül. A 60 fővel induló iroda első lépésben operatív feladatokat lát majd el angol, német, lengyel, spanyol és olasz nyelven, azonban a rövidtávú tervek között szerepel a szolgáltatási portfólió szélesítése.
Az Integrated International Payroll (iiPay) egy szolgáltatás vezérelt globális bérszámfejtő vállalat, amelynek alapját az innovatív, szabadalmaztatott SaaS-alapú technológia képezi. Az iiPay rendszere lehetővé teszi a gyors adatkezelést, és támogatja az üzleti intelligencia integrálását a bérszámfejtésben. Az egyesült államokbeli vállalat szolgáltatásai a több országban jelen lévő folyamatok központosítását és a bérszámfejtési rendszerek egyszerűsítését nyújtják, egyúttal biztosítja a mindenkori jogszabályoknak való megfelelést minden olyan országban, ahol ügyfelei alkalmazottai működnek. Az iiPay jelenleg 70 ügyfél számára 170 különböző országban nyújt teljeskörű, globális bérszámfejtési szolgáltatásokat világszerte, miközben mind az ügyfelek száma, mind pedig a bevételek tekintetében 60%-ot meghaladó növekedéssel zárta az előző évet.
A vállalat globális bővítési stratégiájának következő lépéseként Budapestet választotta az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) régiót kiszolgáló központjának helyszínéül. 2020 első felében 60 új budapesti munkahely létrehozását tűzte ki célul az iiPay, elsősorban az ügyfélimplementáció és az operatív feladatok területén. A tervek szerint az iroda olyan támogató funkcióknak is helyet ad majd a közeljövőben, mint az emberi erőforrások, a toborzás, az értékesítés és marketing, valamint az informatika és a termékfejlesztés.
Az üzleti szolgáltató központok (BSC) ágazata az egyik legdinamikusabban növekvő szektor ma Magyarországon. Jelenleg mintegy 120 üzleti szolgáltató központ működik hazánkban, amelyek több mint 55 ezer főnek adnak munkát, jellemzően az Y generációhoz tartozó (1980 és 1999 között született), nyelveket beszélő, diplomás fiataloknak, ezáltal nagymértékben hozzájárulva ahhoz, hogy minél több tehetséges, jól képzett fiatal maradjon Magyarországon. A magas fizetés, a gyors előmeneteli lehetőségek és az idegen nyelvek használata miatt nagyon sok diplomás fiatal számára vonzó ez az iparág: a munkavállalói kör 78%-a felsőfokú végzettséggel rendelkezik, az átlagos életkor pedig 32 év. A központok elsősorban pénzügyi, IT, HR és ügyféltámogatási szolgáltatásokat nyújtanak regionális, illetve globális viszonylatban.
Iparági cikkek
Újabb rekordévet zár és térségi szinten is kiemelkedő eredményeket ért el az üzleti szolgáltató központok (BSC-k) magyarországi szektora a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség közreműködésével végzett felméréssorozat új adatai szerint, amelyeket a szakma egyik leg...
2024. 11. 14.
BSC #BSCÁtadták a CallComm Zrt. új irodáját Nyíregyházán, amelyet a vállalat a Nyíregyházi Egyetem épületében alakított ki. A 2,7 millió euró összértékű beruházás keretében az operáció 100 új munkahelyet teremtett, valamint 150 munkavállaló részére indította el szakmai ...
2024. 05. 24.
BSC #BSCAz üzleti szolgáltató központ (BSC) szektor magas rangú vezetői tizenegyedik alkalommal találkoztak a lengyelországi Varsóban, ahol az ágazat régiós seregszemléjén, a CEE Business Services Summit & Awards-on megválasztották az év legjobbjait. Az eseményen a magy...
2023. 03. 14.
BSC #BSC